Office Manager

vacature

Wie zoeken wij ?!

Ben jij een organisatietalent dat floreert in een dynamische werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een creatieve duizendpoot die van aanpakken weet. JEZZ Projectmanagement is een projectmanagement bureau actief in de retail branche.

Wij ontzorgen diverse retail ketens en ondernemers door alle (ver)bouw gerelateerde werkzaamheden uit handen te nemen.

Dit doen wij voor diverse supermarktketens en tevens andere food- en non-food retailers.

Als Office Manager ben je van alle markten thuis en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Je helpt ons team op het gebied van administratie en organisatie en ontfermt je tevens over de communicatie kanalen en laat daarmee de buitenwereld zien waar JEZZ voor staat!

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende functie met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Een betrokken, informeel team waarin jouw werk ertoe doet
  • Flexibele werktijden (parttime, 24 uur)
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling

Over JEZZ Projectmanagement

Hebben we jouw interesse gewekt? Neem dan eens een kijkje op onze website. Tijdens een kennismaking vertellen we je graag meer over ons mooie bedrijf en de dynamische branche waarin wij opereren!

Wat ga je doen?

Deze rol is deels nieuw binnen onze organisatie. Dat betekent: volop ruimte voor jouw eigen inbreng en ideeën.

Samen geven we vorm aan de functie, in de basis houd je je bezig met; 

  • Bijhouden en beheren van onze website en LinkedIn, inclusief het plaatsen van social media-updates
  • Ondersteuning van collega’s bij de afdeling projectondersteuning (denk aan uitvoerdersmappen, inkooporders en overige administratieve taken)
  • Voorraadbeheer en zorgen voor een verzorgd, goed georganiseerd kantoor
  • Administratieve werkzaamheden zoals facturatie, declaraties en debiteurenbeheer
  • Assisteren bij de facturatie tijdens piekperiodes
  • Ad-hoc ondersteuning bij diverse kantoorzaken
  • Organiseren van uitjes, regelen van relatiegeschenken tijdens de kerstperiode
  • Afhandeling van telefoontjes en e-mails

Wie ben jij?

Jij bent een aanpakker en hebt een pro-actieve houding. Je weet prioriteiten te stellen, maar blijft flexibel als de dag anders loopt dan gepland.

Jij hebt:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in een vergelijkbare functie (pré, geen must)
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Affiniteit met social media en communicatie
  • Goede kennis van Office 365 en bij voorkeur ervaring met boekhoudsystemen
  • Een proactieve, zelfstandige en servicegerichte instelling